listetest =

Har du husket å melde deg på TOBBs byutviklingskonferanse på Orkanger ?

Tirsdag 16. november arrangerer Boligbyggelaget TOBB byutviklingskonferansen, Morgendagens Byliv. Dette er et møtested for god byutvikling i Orkanger. Spennende innledere, underholdning med Are Hembre og Julie Dahle Aagård, paneldebatt med lokale politikere og næringsliv.

God byutvikling handler om at politikere, næringsliv og innbyggere sammen finner løsninger for hvordan utviklingen i Orkanger skal være. Møt Fylkesordfører Tore O. Sandvik (Ap), still lokale politikere spørsmål du vil ha svar på i forhold til utviklingen av Orkanger og hør om fremtidens boligkonsept og boligkjøpsmodeller.

Sted: Orkdal kulturhus (kinosalen)
Tidspunkt: 15.00 – 17.00

Program:

·      Lokal byutvikling i et regionalt perspektiv v/ Tore O. Sandvik, fylkesordfører Trøndelag (Ap)

·      Slik skal Orkland kommune legge til rette for utbygging og byutvikling i Orkanger v/ Oddbjørn Bang, ordfører Orkland kommune (Sp)

·      Hvordan kan et boligbyggelag bidra til lokal byutvikling med bokonsepter og boligkjøpsmodeller v/Torbjørn Sotberg, administrerende direktør i TOBB

·      Hva er bankens rolle i et lokalt byutviklingsperspektiv v/, Svein Ove Risnes banksjef i DNB

·      Paneldebatt med lokale politikere og næringslivsaktører ledet av Ståle Vaag, daglig leder av Orkland Næringsforening

·      Musikals innslag ved Are Hembre og Julie Dahle Aagård

Enkel servering.

Påmelding her (link inn til https://crazy-coyote-events.hoopla.no/sales/986479927)

Ved påmelding har du også muligheten til å stille spørsmål til paneldebatten.

Les mer på www.morgendagensbyliv.no