Møteforum ONF 22. november

Primærfaner

Fredag, 22 november, 2013 - 09:00 til 12:00

MØTEFORUM PÅ Strandheim den 22.november

Den 22 november inviterer vi til ONF Møteforum.

Orkladal Næringsforening (ONF) har mange aktive medlemmer i denne regionen. Medlemmene har bedt oss om å lage arrangementVi der de kan treffe nye potensielle forretningsforbindelser. ONF Møteforum er en av disse mulighetene. Du møter mange spennende mennesker i regionensbedrifter  og kan avtale møter for å presentere hverandre og for å diskutere muligheter for å gjøre forretning med hverandre.

ONF Møteforum foregår på følgende måte:

- ONF inviterer til møteforum

- Medlemmene melder seg på med navn og kontaktdata innen 10. november

- Vi sender ut deltakerliste med kontaktdata til alle som har meldt seg på

- Bedriftene tar selv kontakt med de bedriftene som de ønsker å møte for å avtale kortmøte den 20.11

- Møtet gjennomføres fra kl.09.00 – 12.00, og avsluttes med enkel lunsj.

Program:

• Registrering/Åpning/presentasjon
  • 20 minutters x 3  B2B møter (speed møter)
  • Oppsummering

Gjennom disse «speed-møtene» knytter man kontakter, og legger grunnlag for grundigere dialog og oppfølging. Når man har meldt seg på har man i utgangspunktet plikt til å takke ja dersom noen ber om et møte.

Personlige kontakter viser seg å være mer effektivt og nyttig enn utsending av mail og andre markedstiltak. Dette er en glimrende anledning til å skape grunnlag for salg og meromsetning.

Møtet er i første omgang for medlemmer i ONF, men vi er åpen for deltakelse også fra andre bedrifter

Deltakeravgiften er kr.600,- for medlemsbedrifter, og kr.750,- for ikke medlemmer (inkl. lunsj for inntil 2 personer)

Det er en glede å ønske velkommen til det første ONF-Møteforum på

Strandheim fredag den 22. november kl.09.00 - 12.00