MØTEFORUM

Primærfaner

Fredag, 9 mai, 2014 - 10:00

Etter et godt B2B møte i august 2013, er tiden kommet for vårens møteforum i ONF.

Våre medlemmer ønsker at vi skal skape arenaer der de kan møte mulige forretnings parter og kunder for å gjøre sine produkter og tjenester bedre kjent både lokalt og regionalt. Møte foregår i en hyggelig og uformell atmosfære på Strandheim, og erfaringen fra siste møte var at mange kontakter ble knyttet og avtaler ble inngått.

ONF møteforum foregår på følgende måte:

- ONF inviterer til møteforum

- Medlemmene melder seg på med navn og kontaktdata

- Vi sender ut deltakerliste til alle som har meldt seg på

- Bedriftene kontakter de bedriftene som de ønsker å møte for å avtale «date»

- Møtet gjennomføres fra kl.10.00 – 14.00

Program:

Registrering/Åpning/presentasjon

30 minutters B2B møter

Enkel lunsj

30 minutters B2B møter

Oppsummering

Gjennom disse «speed-møtene» der man knytter kontakter, legges det grunnlag for grundigere dialog og oppfølging. Når man har meldt seg på har man i utgangspunktet plikt til å takke ja dersom noen ber om et møte.

Personlige kontakter viser seg å være mer effektivt og nyttig enn utsending av mail og andre markedstiltak. Dette er en glimrende anledning til å skape grunnlag for salg og meromsetning.

Møtet er i første omgang for medlemmer i ONF, men hvis dette blir etterspurt, vil vi å vurdere å åpne for ikke-medlemmer ved neste anledning.

Deltakeravgiften er kr.700,- for medlemmer, og evt. Kr.1.000,- for ikke medlemmer

Det er en glede å ønske velkommen til det første ONF-Møteforum på Strandheim, fredag 9. mai kl. 10.00 - 14.00

Påmeldingsfrist er den 1. mai

.